Intervju med Zwaya

Zwaya är ägaren av en så kallad "fan site" till the sims, där hon lägger upp eget material och skriver om sims. I intervjun nedanför får ni veta mer om hennes sida!


Vad fick dig att vilja skapa en "fan-site" till the sims?
- För att det verkade kul att ha en sida ^^

Okej, men vad finns på Zwayazone (för dom som aldrig varit inne där)?
- Downloads till spelet, såklart. Och så kan man titta på bilder, läsa nyheter om TS2 och 3, skriva i gästboken och lite annat mojjs.

Så du skapar egna skins, i vilket program?
- Photoshop CS3, och bodyshop såklart.

Vilken hemsida skapade du din fan-site på?
- Freewebs.com och Tobben60. xD Nejmen alltså sidan ligger på freewebs och layouten är gjord av Tobben.

Jasså, men har du något tips till de personer som vill skapa en egen fan-site?
Hmm... Lägg ner tid på sidan. Släng inte bara ihop något bara för att ha en sida. Jobba på den och fyll långsamt upp den med bra saker. ^^

Tack för intervjun Zwaya ! Klicka på bildlänken nedanför för att kolla in hennes fansite!

                 

 /hetiing




Kommentarer
Postat av: Emma/Zwaya

Yay, det är jag! :D Nejmen. xD

2008-07-22 @ 13:28:31
URL: http://www.zwayazone.webb.se
Postat av: Anonym

Jag är sedan ett tag tillbaka medlem på gratisbio.se (och nej, sluta inte att läsa nu!) och tänkte tipsa dig om det här. jag trodde inte alls på såna här gratissidor innan och vägrade länge att gå med, men så gjorde jag det tillslut och blev verkligen glatt överraskad! Jag har nu samlat ihop över 800 poäng vilka jag kan byta ut mot 2 stycken gratis biobiljetter när jag vill, men jag väljer att spara vidare till ett presentkort på 700 kronor på H&M. För att få de här poängen behöver man inte anstränga sig mycket heller! genom att ibland bara klicka på deras sponsorer, delta i gratis undersökningar eller värva medlemmar får man ihop massor. Ärligt talat så tycker jag att man gör ett misstag som man förlorar på om man inte går med, brukar man gå på bio eller handla på tillexempel H&M, Cervera, Åhlens, Stadium så är det väl skönare att ha ett presentkort till de ärendena? :)



du kan väl iallafall kolla in länken? tusen tack och ha en bra dag :) /ANNA



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-22 @ 13:56:52
Postat av: Hetiing

Anna, gör reklam någon annan stans, okej :)

2008-07-22 @ 14:08:35
URL: http://flashsiims.blogg.se/
Postat av: gladiing

Superbra jobb hetiing (och zwaya) , men ta bort hennes riktiga namn! Eftersom sims.se länkar till oss så får vi inte ha massa personuppgifter you know ;) :)

2008-07-22 @ 18:44:35
URL: http://flashsiims.blogg.se/

Innan du komenterar: Tänk på vad du skriver & att vi kan se din IP-address. Skriv dina åsikter på ett snällt sätt & ge gärna konstruktiv kritik.


Vad heter du?
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Vad vill du säga till oss?

Trackback
RSS 2.0